SUPPORT





logo



Support

Læs venligst de ofte stillede spørgsmål. Måske er der svar på netop det du søger. Finder du ikke svar på dit spørgsmål, kan du få teknisk support ved at kontakte Malene Skyum på tlf. 87 52 59 13 eller malene@turbine.dk

Ofte stillede spørgsmål:
support_question

Kan jeg købe et privat abonnement?
Nej, desværre. Læsemaskinen henvender sig udelukkende til offentlige skoler og institutioner.

Kan jeg bruge Læsemaskinen uden UNI-C login?
Nej. Læsemaskinen kræver at du har oprettet et abonnement.

Jeg kan ikke huske min UNI-C adgangskode.
Læsemaskinen har ikke adgang til personlige oplysninger. Derfor henviser vil til UNI-C, som kan hjælpe med din kode.

 

Brugernavn og adgangskode bliver slettet når jeg prøver at logge ind på MIN SIDE LOGIN
Hvis du forbliver på MIN SIDE LOGIN når du prøver på at logge ind og brugernavn og adgangskode bliver slettet, så kan det skyldes at dine cookies indstillinger skal ændres.
For at logge ind på UNI-C kræves det, at du indstiller din computer eller iPad til indstillingen Accepter cookiesAltid.